ლიდერის საქმიანობის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ასპექტი გუნდის წევრების ქოუჩინგია, რაც არ გულისხმობს მათ ყველა კითხვაზე პასუხის ქონას, ეს თქვენგან მოითხოვს დასვათ სწორი კითხვები და დაეხმაროთ მათ თავად იპოვონ პასუხები და მიიღონ გადაწყვეტილებები. კონსტრუქციული უკუკავშირის მიცემა ამ პროცესის უმნიშვნელოვანესი ნაწილია.
უკუკავშირის მიცემის უამრავი მოდელი არსებობს, გიზიარებთ ერთ-ერთ მათგანს, რომელიც დაგეხმარებათ უკეთესაც გადმოსცეთ თქვენი სათქმელი და უფრო ნათელი გადახოთ მოლოდინები სამომავლო ქცევებთან დაკავშირებით. ეს მოდელი დაგეხმარებათ სათქმელის სტრუქტურირებაში და უკუკავშირის მიმღებისთვის უფრო გასაგებს გახდის სამომავლო ქცევის მოლოდინებს.
მოდელი შედგება 4 კომპონენტისგან: სიტუაცია, ქცევა, შედეგი, მოლოდინი.
აუცილებელია გაითვალისწინოთ, რომ უკუკავშირი მხოლოდ თქვენი მონოლოგი კი არა, დიალოგი უნდა იყოს თქვენსა და მეორე ადამიანს შორის. ქვემოთ ჩამოთვლილი რჩევები დაგეხმარებათ სწორად მოემზადოთ ამ დიალოგისთვის და მაქსიმალურად ჩართოთ უკუკავშირის მიმღები ამ ორმხრივ კომუნიკაციაში.
შეხვედრამდე
შეხვედრის დროს
შეხვედრის შემდეგ
რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია, მიუდექით ამ პროცესს, როგორც პიროვნული, ასევე თქვენი ბიზნესის განვითარებისა და მუდმივი პროგრესის საშუალებას.
წყარო: Forbes.com
-- Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->